Sport

Românii nu cred în reducerile şi promoţiile de Crăciun

Totodată, doar 2 din 10 români sunt de părere că reducerile sau ofertele afişate de magazine sunt adevărate, în timp ce restul de 20% sunt de părere că veridicitatea lor depinde de la situaţie la situaţie. Studiul, efectuat la începutul lunii decembrie, s-a axat pe experienţa românilor la cumpărăturile de Crăciun.

”În medie, mai mult de 56% dintre români cumpără cadouri pentru 2-5 persoane, în timp ce 30% dintre ei fac cumpărături pentru 6-10 persoane. Doar 2% dintre respondenţi au declarat că au de dat cadouri pentru mai mult de 15 persoane”, se arată în comunicat.

În ceea ce priveşte tipul de cumpărături, 52% dintre cumpărături spun că vor căuta cadourile de Crăciun atât în magazinele fizice, cât şi în cele online. Pe locul doi se situează cei care preferă strict magazinele fizice, cu peste 43 de procente.

”Doar 4% dintre respondenţi vor achiziţiona cadourile strict din magazinele online. Cel mai des invocat motiv pentru alegerea locului din care vor lua cadourile este gama variată de produse, indicată de 46% dintre români. În topul motivelor urmează promoţiile şi reducerile, rapiditatea servirii şi livrării, comoditatea, atmosfera şi obişnuinţa”, se arată în comunicat.

Muzica de Crăciun şi colindele au fost remarcate de numai 28% dintre cumpărători

Românii nu se grăbesc foarte tare nici când vine vorba de cumpărarea cadourilor în avans. 3 din 10 români aleg să se ducă la cumpărături după cadouri cu 1-2 săptămâni înainte, în timp de 28% dintre ei achiziţionează cadourile cu 2-3 săptămâni în avans. Aproape o treime aleg să meargă după cadouri cu doar câteva zile înaintea Crăciunului. Doar 1 din 10 români se organizează cu mai mult de o lună înainte. În medie, alegerea şi cumpărarea cadourilor durează între 1-3 zile, potrivit studiului. 

”Şi magazinele fizice au intrat în spiritul sărbătorilor, iar acest lucru e remarcat de cumpărători. Decoraţiunile de Crăciun s-au făcut cel mai mult remarcate, fiind menţionate de aproape 74% dintre consumatori. Pe locul doi se clasează bradul de Crăciun, cu 53 de procente, urmat de ofertele speciale de sărbători, cu 44%. Muzica de Crăciun şi colindele au fost remarcate de numai 28% dintre cumpărători”, se arată în comunicat.

Deşi clienţii au intrat în atmosfera de sărbători, nu acelaşi lucru se poate spune despre angajaţii magazinelor. Doar 18% dintre romani spun că angajaţii din retail îi tratează cu mai multă atenţie sau sunt mai politicoşi în această perioadă a anului.

4 din 10 români declară că aranjarea magazinelor i-a făcut să intre în atmosfera de sărbători

”Marea majoritate, de 77%, nu au observat nicio diferenţă în acest sens. Acelaşi lucru se poate spune şi despre viteza de servire, care nu a suferit modificări, în opinia a 72% dintre cei chestionaţi. În schimb, atmosfera şi decoraţiunile de Crăciun au avut efect asupra clienţilor. 4 din 10 români declară că aranjarea magazinelor i-a făcut să intre în atmosfera de sărbători, iar 20% declară că le-a ridicat starea de spirit”, se arată în comunicat.

Însă, peste 30 de procente care nu s-au declarat influenţaţi în vreun fel, chiar dacă unele magazine oferă şi servicii adiţionale, precum împachetarea gratuită a cadourilor, fapt remarcat de 56% dintre respondenţi. Atmosfera din magazine a fost descrisă de respondenţi drept: confortabilă, tradiţională, adecvată sau familiară. Există şi un procent de 8% dintre clienţi care s-au arătat deranjaţi sau enervaţi de atmosfera din magazine în perioada sărbătorilor, potrivit studiului.

”La capitolul gamă de produse şi promoţii, peste jumătate dintre consumatorii români sunt de părere că magazinele s-au pregătit aşa cum trebuie. În schimb, 58,8% dintre respondenţii studiului efectuat de 4Service România nu cred că ofertele şi reducerile de Crăciun sunt reale. Părerea consumatorilor se menţine indiferent dacă e vorba de cumpărăturile online sau cele făcute în magazinele fizice”, se arată în comunicat.

În privinţa tipului de magazin preferat pentru cumpărarea cadourilor, peste 7 din 10 români aleg hipermarketurile sau supermarketurile. Magazinele de îmbrăcăminte şi încălţăminte sunt preferate în 47% din cazuri, fiind urmate de magazinele de cosmetice şi parfumuri, cu 37 de procente. În preferinţele românilor au intrat şi magazinele de jucării, magazinele dedicate pentru cadouri, librăriile şi magazinele de dulciuri.

Sursa articol

SOLUTII TERMICE cu RANDAMENT SPORIT

ÎNCĂLZIREA PRIN PELEȚI DIN LEMN SAU DIN HARTIE: Convenabila, accesibila si de durata!

Click aici si vezi oferta!

Servicii de arhivare fizica

Documentele trebuie pastrate si depozitate cu grija, in spatii special amenajate in cadrul carora factorii mentionati anterior sunt strict controlati iar efectual acestora este drastic monitorizat si diminuat. Documentele vechi nu sunt numai documente!

Adauga Comentariu

Lasa un Raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sport
@#

Stirile PH va prezinta informatii zi de zi atat din judetul Prahova cat si din tara.

Mai mult din Sport

Cupa României: Programul complet al disputelor din 16-imi

redactie17/11/2020

Ajuns la 34 de ani, Rafael Nadal și-a anunțat prioritățile pentru finalul carierei

redactie17/11/2020

Dan Petrescu și motivul pentru care a spus că va pleca de la CFR Cluj

redactie17/11/2020

Cluj Napoca va găzdui anul viitor Campionatul European de atletism pe echipe

redactie17/11/2020

Circulație feroviară întreruptă între București și Timișoara, la Balota, unul dintre cele mai periculoase tronsoane de cale ferată

redactie16/11/2020

Antrenorul Răzvan Lucescu are Covid-19. El va intra în izolare. Echipa pe care o antrenează este decimată de coronavirus

redactie15/11/2020

StirilePH © 2019 - Toate drepturile rezervate.