Cheltuielile de publicitate din Romînia au atins 454 milioane de euro în 2018, cu 10% mai mult față de anul anterior, potrivit celor mai noi estimări ale agenției de media Initiative. Raportul anual Media Fact Book, dat miercuri publicității de această agenție, estimează o creștere de 7% pentru 2019, până la 485 milioane de euro. Agenția subliniază că evoluțiile negative din economie se reflectă în creșterea mai lentă a pieței de media.
- UPDATE Ce cheltuieli de publicitate au avut principalele categorii de clienți, în 2018
SOLUTII TERMICE cu RANDAMENT SPORIT
ÎNCĂLZIREA PRIN PELEȚI DIN LEMN SAU DIN HARTIE: Convenabila, accesibila si de durata!
Servicii de arhivare fizica
Documentele trebuie pastrate si depozitate cu grija, in spatii special amenajate in cadrul carora factorii mentionati anterior sunt strict controlati iar efectual acestora este drastic monitorizat si diminuat. Documentele vechi nu sunt numai documente!
Facebook
LinkedIn
RSS